29 september, 2006

Loggskrivning av websiden

9. Beskrive i websiden (loggskriving) hvordan du har jobbet med elev-websiden din. Begrunne hvorfor du har valgt fargekontrastene. Forklar hvordan websiden har forandret seg fra førsteutkastet til ferdig webside, og hvorfor du har gjort disse forandringene.


Elev-Webside:
Jeg har brukt frontpage til å fått lage siden å rammene rundt selve siden,jeg har også justert litt på rammene får å få den tilpasset til de fleste data skjermene. Deretter brukte jeg Adobe Photoshop til å designe selveste designe mitt på websiden min, så har jeg lagt inn alt som skulle være på nettsiden.

Fargekontrastene:
Mine fargekontraster på elv-websiden er kald kontrast der jeg har brukt fargene svart som bakgrunn og turkis-bålakti farge på designet,med disse fargne blir det en avslappet utstårling for mine øyene i værtfall.

7 Comments:

Blogger Joakim said...

Jeg synes at siden din er veldig fin og ryddig med fine farger!
Den er ovresiktlig og man finner lett fram.
Likte også den blåfargen på teksten !

10:40 a.m.  
Blogger David said...

Oversiktlig side og veldig tøft mønster bak overskrift og meny.

10:50 a.m.  
Blogger Maiken said...

Syns sia di ser veldig bra ut! Liker den svarte og blåe fargen veldig godt! Også ser det ryddig ut, og e lett å finne fram! :)

Maiken

10:50 a.m.  
Blogger Ian og Sara Marlén said...

Hei;) Kjempe fin side.. Likte spesielt den blå fargen oppå d svarte :) Va veldig oversiktelig.. du e flink du!:)

10:56 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

11:06 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Fine fargevalg og veldig fin bakgrunn du har lagt i photoshop. What more can I say? You're the best ! ;¤

11:07 a.m.  
Blogger Ratm90 said...

dårlig side az.....skuffa........:P









næida....dn e "FIN";)

2:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home